Leibniz

Dla Bahlsen Polska zaprojektowałem i wdrożyłem serwis produktowy dotyczący marki Leibniz.

Klient: Bahlsen Polska
Zakres prac: projekt, wdrożenie

Marka Leibniz, należąca do Bahlsen, to uznany producent ciasteczek maślanych. Niestety, pomimo globalnych zmian w serwisie produktowym, polska strona internetowa była znacząco przestarzała. Jej główną wadą była implementacja w technologii Flash sprzed kilku lat. To uniemożliwiało aktualizację treści i sprawiało, że brak wsparcia dla Flasha na urządzeniach mobilnych skutecznie blokował dostęp do informacji o produkcie z poziomu smartfonów i tabletów.

W celu rozwiązania tych problemów, zostałem poproszony o przygotowanie nowego projektu serwisu internetowego oraz jego wdrożenie wraz z systemem zarządzania treścią (CMS). Miałem znaczną swobodę w zakresie projektowania. Globalny serwis nie mógł zostać przeniesiony w stosunku 1:1 na rynek polski ze względu na mniejsze portfolio produktowe oraz kampanie marketingowe prowadzone w naszym kraju. W związku z tym opracowałem projekt oparty na Key Visualu (KV) marki, zamiast adaptować istniejący serwis globalny.

Jeśli chodzi o wybór CMS, zdecydowałem się na WordPressa. Jego intuicyjność obsługi oraz elastyczność w zakresie przyszłej rozbudowy zostały bardzo dobrze ocenione przez Klienta.

Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.

Ciasteczka stron trzecich

Ta strona korzysta z Google Analytics do gromadzenia anonimowych informacji, takich jak liczba odwiedzających i najpopularniejsze podstrony witryny.

Włączenie tego ciasteczka pomaga nam ulepszyć naszą stronę internetową.