Marka Leibniz, należąca do Bahlsen, to uznany producent ciasteczek maślanych. Niestety, pomimo globalnych zmian w serwisie produktowym, polska strona internetowa była znacząco przestarzała. Jej główną wadą była implementacja w technologii Flash sprzed kilku lat. To uniemożliwiało aktualizację treści i sprawiało, że brak wsparcia dla Flasha na urządzeniach mobilnych skutecznie blokował dostęp do informacji o produkcie z poziomu smartfonów i tabletów.
W celu rozwiązania tych problemów, zostałem poproszony o przygotowanie nowego projektu serwisu internetowego oraz jego wdrożenie wraz z systemem zarządzania treścią (CMS). Miałem znaczną swobodę w zakresie projektowania. Globalny serwis nie mógł zostać przeniesiony w stosunku 1:1 na rynek polski ze względu na mniejsze portfolio produktowe oraz kampanie marketingowe prowadzone w naszym kraju. W związku z tym opracowałem projekt oparty na Key Visualu (KV) marki, zamiast adaptować istniejący serwis globalny.
Jeśli chodzi o wybór CMS, zdecydowałem się na WordPressa. Jego intuicyjność obsługi oraz elastyczność w zakresie przyszłej rozbudowy zostały bardzo dobrze ocenione przez Klienta.






